assemblealaFont

Des de Compromís per La Font tenim el plaer de convidar-vos a l’assemblea oberta que tindrà lloc el proper dissabte 14 de març a les 17 de la vesprada a la Sala d’Actes de l’Ajuntament.

Ha arribat l’hora d’interrogar-nos sobre el nostre poble i posar de manifest les mancances que observem en ell dia a dia.

Si hi ha alguna cosa que hem aprés aquestos últims anys és la necessitat de no desentendre’ns dels problemes que ens afecten, deixant-los únicament en mans de les institucions. No hi ha un altre antídot per combatre interessos aliens a la ciutadania que la paricipació. Que esdevé un element clau en la gestió dels assumptes col·lectius.

Vivim temps decisius. Aprofitem la incertesa que genera la crisi per recuperar i blindar valors i maneres de fer en benefici de tots, massa allunyats hui en dia de la gestió pública

Gestió de recursos, cultura, medi ambient, ocupació, regeneració democràtica, model productiu, educació, etc. En tots els àmbits hi ha coses a decidir. No deixem passar el moment.

Volem escoltar que el que ens tens que dir.

Vine i digues la teua.